Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Дегтярьова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Біологічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: Н. І. Дегтярьова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 1999. - 112 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з зоології, мікології, ботаніки та фізіології рослин, генетики, еволюційного вчення, вікової фізіології людини, фізіології спорту. Зроблено оцінку морфологічної структури та життєздатності популяцій дрібного підросту за різних лісорослинних умов Сумщини, порівняльний аналіз популяцій звіробою звичайного в цій області, розглянуто кореляційні зв'язки між фенологічними явищами у комах та рослин тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Долинний Ю. О. 
Вплив рухової активності на серцево-судинну систему студентів спеціального медичного відділення / Ю. О. Долинний, Н. В. Дегтярьова, В. Г. Лосік, В. П. Цимбал, В. В. Лоновенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 9. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання впливу рухової активності на серцево-судинну систему студентів, що мають відхилення у стані здоров'я.

Рассмотрены вопросы влияния двигательной активности на сердечно-сосудистую систему студентов, которые имеют отклонения в состоянии здоровья.

In clause questions of professionally applied physical preparation of students of the future engineers having a deviation in a state of health are considered.


Ключ. слова: рухова активність, спеціальне медичне відділення (СМВ), серцево-судинна система (ССС)
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біологічні науки : Зб. наук. пр. / ред.: Н. І. Дегтярьова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2001. - 84 c. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з ботаніки, генетики, зоології, вікової фізіології людини, фізіології спорту. Проаналізовано сучасний стан колекції рідкісних видів рослин у ботанічному саду Сумського педагогічного університету ім. А.С.Макаренка. Запропоновано перспективний напрям науково-практичної діяльності закладу - репатріацію рідкісних видів. Висвітлено результати роботи зі збагачення колекції раритетними видами. Розглянуто прояви астенії у студентів, описано етіопатогенез патологічного явища, надано профілактично-корекційні поради.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.я43(4УКР-4СУМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дегтярьова Н. В. 
Критерии здорового образа жизни студенческой молодёжи / Н. В. Дегтярьова, В. Г. Лосик, В. П. Цымбал, Н. Ф. Соломко, Ю. О. Долинный // Физ. воспитание студ. творч. спец. - 2006. - № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто критерії здорового способу життя студентської молоді, розкрито позитивний вплив занять фізичного виховання, раціонального харчування, додержання гігієнічних норм, чергування праці та відпочинку.

Приведены критерии здорового образа жизни студенческой молодёжи, раскрыто положительное воздействие занятий физического воспитания, правильного и рационального питания, соблюдения гигиенических норм, чередования режима труда и отдыха.

Donbass state machine-building academy. In the article the model of the students healthy life are considered, the effect physical influention on the student's organism is proved, the positive influention of the right and balanced meal, necessary observation of the labour and rest gigend's standards on the roman's body. And also the impact the healthy life in the further specialist's future.


Ключ. слова: здоровый образ жизни, студенческая молодежь
Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Долинний Ю. О. 
Основи організації навчального процесу з фізичного виховання і спорту у вищому навчальному закладі : посіб. для студентів ВНЗ / Ю. О. Долинний, О. М. Олійник, Н. В. Дегтярьова; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ : ДДМА, 2014. - 290 c. - Бібліогр.: с. 239-240 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні основи навчального процесу з фізичного виховання і спорту студентів основного відділення. Подано загальні положення правового забезпечення організації навчально-тренувальних занять з фізичного виховання і спорту. Наведено загальні відомості про організацію навчально-тренувальних занять з фізичного виховання і спорту зі студентами основного відділення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фінансовий ринок : підручник / М. А. Гапонюк, А. Є. Буряченко, Н. В. Дегтярьова, В. В. Корнєєв, В. А. Леонов; ред.: М. А. Гапонюк; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2014. - 419 c. - укp.

Розглянуто механізми функціонування фінансового ринку та його основні складові. Основну увагу приділено питанням сегментації фінансового ринку, визначенню теоретичних засад його функціонування. Розглянуто питання регулювання фінансового ринку та його основних інструментів. Висвітлено ключові положення на основі узагальнення світової та української практик. Розкрито особливості обігу та використання різних видів фінансових інструментів на основі аналізу відповідних сегментів фінансового ринку та розгляду засад їх функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.62 я73-1 + У9(4УКР)262.29 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС59114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дегтярьова Н. В. 
Методичні особливості навчання студентів розмітки блоків при вивченні таблиць каскадних стилів / Н. В. Дегтярьова // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 1. - С. 32-36. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вивчено методичні особливості навчання студентів мові гіпертекстової розмітки (МГТР), таблиць каскадних стилів на прикладі опису блоків. Обгрунтовано актуальність вивчення МГТР попри велике заповнення простору глобальної мережі системами управління контентом. Акцентовано увагу на веб-компетентностях як на одній зі складових інформатичних компетентностей майбутнього учителя інформатики. Запропоновано розглянути поступове опанування навичками роботи з блоком як один із елементів логічної структури веб-сторінки, в контексті чого також описано сучасний підхід до логічного розбиття веб-сторінки. Запропоновано використання методу репродуктивної діяльності та методу аналогій як необхідних методів за первинного закріплення знань. Наведено приклад частини практичної роботи. З метою зацікавленості та реалізації творчого підходу наведено приклади оформлення рухомого тексту на веб-сторінках. Використано електронні ресурси, в яких розташовано колекції зразків оформлення різних елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.312-018.2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дегтярьова Н. В. 
Застосування есе з метою розвитку комунікативної компетентності майбутніх учителів інформатики / Н. В. Дегтярьова // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 2. - С. 57-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто місце комунікативних компетентностей у системі компетентностей особи. Акцентовано увагу на необхідність формування навичок спілкування у учнів з огляду на переважно практичну їх роботу на уроках інформатики. Наголошується на формуванні комунікативних компетентностей учителя інформатики як особи, що працює з різними учасниками навчального процесу. Обгрунтовано використання есе на заняттях з метою формування окремих компонентів комунікативних компетентностей студентів. Наведено приклади тем для створення есе. Проаналізовано позитивні моменти та помилки, що були виявлені при застосуванні такої форми роботи на заняттях з лабораторного практикуму з інформатики. Розглянуто вимоги та види есе, що доцільно застосовувати на заняттях з майбутніми учителями інформатики. Відмічено, що доцільно на основі створених есе на певну проблему спонукати студентів до дискусії, де формуються такі якості особи, як толерантність, лояльність, критичність, уміння сприймати критику, уміння вести дискусію тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дегтярьова Н. В. 
Лабораторний практикум як форма організації навчальної діяльності учнів 7 класів / Н. В. Дегтярьова, В. В. Макарова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 181-186. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Оновлення змісту освіти з інформатики, новий погляд на різні методи навчання, форми організації навчання учнів із різних дисциплін є насьогодні актуальним напрямом дослідження. Розглянуто поняття лабораторного практикуму (ЛП) як форми організації навчальної діяльності учнів. ЛП і раніше застосовувався у школах, проте з часом повільно "перемістився" у вищі заклади освіти. Така форма роботи має право на існування у школах наприкінці навчального року. Саме в той час, коли переважно всі семестрові роботи виконано, учням важливо мати мотивацію та зацікавленість до роботи, до якої вони залучені. Така робота надає можливість вчителю утримати увагу та мотивацію учня на уроці. Оскільки це підсумкова робота, то завдання пропонуються компететнінсні. Вони надають змогу перевірити готовність і здатність учня застосовувати власні уміння, навички та знання для розв'язування конкретних життєвих задач. Обгрунтовано доцільність впровадження ЛП, описано вимоги до організації його проведення, наведено конкретні завдання. Відмічається, що ЛП не є обов'язковою формою роботи учнів, проте це ефективне рішення за необхідності повторення, узагальнення знань та умінь за певний період навчання. Така форма організації навчальної діяльності учнів передбачає участь в організації самої роботи як учителя, так і учня. Розроблено завдання для проведення протягом 4-х днів практикуму. Завдання до ЛП мають відповідати навчальній програмі відповідного класу. Запропонова завдання для учнів 7 класу, які включають опанування тем "Робота з текстовими та числовими даними", "Робота з електронною поштою", "Моделювання", "Алгоритмізація та програмування". Зазначено, що за сьогоднішньої тенденції змін навчальних програм шкільного курсу інформатики, запропоновані завдання є актуальними та доцільними і під час навчання і за програмою 2016 р. (зі змінами у 2017 р.).


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р 2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дегтярьова Н. В. 
Змішане навчання як чинник формування навичок самоосвіти у майбутніх вчителів інформатики / Н. В. Дегтярьова, С. І. Петренко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 2. - С. 117-122. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто поняття змішаного навчання та окремі аспекти його реалізації у закладах вищої освіти, зокрема при навчанні магістрантів за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика). Дистанційна форма навчання надає змогу одержати освіту всім бажаючим. Вибір часу, темпу, місця навчання, доступність матеріалів у будь-який час, індивідуальний підхід, консультування у зручний час, можливість працювати і навчатися одночасно - все це переваги дистанційної освіти. Проте існує певний перелік спеціальностей, для яких недоцільно запроваджувати дистанційне навчання у повному обсязі. Такі спеціальності передбачають роботу з людьми і відповідальність за кожний вчинок фахівця. Це стосується і вчителів також. З іншого боку віддалене навчання розвиває навички самоосвіти. Вчитель інформатики, що змушений у певний час опановувати нові версії, мови програмування, пристрої, має уміти швидко, відповідально, якісно підвищувати свій фаховий рівень. Тому вважаємо важливим допомогти набути навичок самоосвіти магістрантам. За віковими особливостями критичність, абстрактність, алгоритмічність мислення у них вже є сформованими. Вони готові до самостійної роботи, відповідальності за її результати, формування власної мотивації. Формування навичок самоосвіти не має бути відокремлене від фахової діяльності. Відповідно до цього, пропонуються приклади завдань для лабораторних робіт з дисципліни "Лабораторний практикум зі спеціальності". На виконання робіт відводиться по 4 години, дві з яких магістранти виконують завдання дистанційно. При цьому існує можливість консультування з викладачем онлайн або за допомогою месенджерів. І одне заняття проводиться аудиторно, де відбувається захист роботи перед групою і обговорення результатів. Таким чином мінімізуються недоліки дистанційного виконання роботи та надається можливість об'єктивного оцінювання роботи магістранта.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського